Oprogramowanie na zamówienie
kompleksowo wspomagające firmy w zakresie oprogramowania niezbędnego do prowadzenia biznesu. Naszą specjalnością są systemy dedykowane, oprogramowanie tworzone na zamówienie. Świadczymy również szeroki wachlarz usług wspomagających naszych klientów w działalności w sieci Internet (hosting, kolokacja, domeny).Systemy dedykowane
Tworzymy aplikacje na zamówienie oraz aplikacje internetowe. Tworzymy również oprogramowanie dla biznesu i administracji. Pisanie programów i pisanie aplikacji na zamówienie to nasza główna specjalizacja.Tworzenie systemów i programów dla firm
. Oferujemy również kompleksową obsługę i opiekę nad serwerami, poczynając od doradztwa, poprzez wybór i zakup, aż do wdrożenia i opieki. Niektóre z naszych usług i produktów to system crm system rekrutacyjny kandi sklepy internetowe systemy dedykowane oprogramowanie do rekrutacji programy dla biznesu sklep internetowy systemy crm rozwiązania dla biznesu integracja systemów informatycznych. Polecamy tworzenie aplikacji dla firm.Systemy na zamówienie.
Nasz zasięg obejmuje m.in. następujące miasta i województwa: Gdynia, Sopot, Gdańsk, Trójmiasto, Warszawa, Kraków, Katowice, Łódź, Wrocław, Poznań, Lublin, Rzeszów, Bydgoszcz, Toruń, Olsztyn, Kielce, Białystok, Opole, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Szczecin,Częstochowa,Radom,Sosnowiec,Kielce,Gliwice,Zabrze,Bytom,Bielsko-Biała,Elbląg,Tczew,pomorskie, śląsk, mazowieckie, małopolskie, zachodnio-pomorskie, śląskie, dolnośląskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie, łódzkie, opolskie, gdańskie, warszawskie, katowickie, świętokrzyskie, lubelskie, podkarpackie, poznańskie, krakowskie. Tworzenie oprogramowania dla firm.Oprogramowanie dedykowane
Serwisy internetowe i portale internetowe. Tworzymy profesjonalne i dostosowane do potrzeb oprogramowanie na zamówienie. Wdrażamy oprogramowanie takie jak Finanse i Księgowość, Kadry i płace, Handel, Faktura i Kasa, Mała Księgowość, Środki Trwałe, E-deklaracje, Analizy Finansowe.Informacje prasowe - rok 2008
Wdrożenie systemu zarządzania siecią pracowników
2008.12.29Dla Naszego klienta wdrożyliśmy zaawansowany system zarządzania ogólnopolską siecią merchandiserów. System przygotowany został i dostosowany zgodnie z wymagami jakie zostały przed nim postawione przez zamawiającego.
Aplikacja cechuje się rozbudowanym poziomem uprawnień, pozwalającym jedynie wybranym pracownikom na dostęp do określonych i przypisanych im zasobów. System posiada również rozbudowaną część związaną z generowaniem raportów.
Moduł bezpośredniej wysyłki SMS
2008.11.15Dla naszego klienta wdrożyliśmy, do wykonanego uprzednio przez nas oprogramowania, system wysyłki SMS. Moduł umożliwia wysyłanie wiadomości SMS bezpośrednio z panelu aplikacji na zdefiniowane w programie numery telefonów.
Wysyłanie SMSów bezpośrednio z oprogramowania stworzonego na zamówienie staje się coraz popularniejszą usługą, znacznie ułatwiającą bieżącą pracę firm dla których istotna jest szybka komunikacja. Pracownicy firmy mogą błyskawicznie uzyskać wszelkie informacje z centrali, bez względu na lokalizację w której aktualnie się znajdują.
Moduły wysyłania SMS pozwalają jednak na znacznie więcej, jak np. zdefiniowanie stałych pór w których wysyłane są SMSy, co może być wykorzystane do przypominania o wydarzeniach bądź zaplanowanych działaniach. Jest to zdecydowanie łatwiejsze, niż wysłanie kilkuset SMSów ręcznie, bądź powiadamianie pracowników przy użyciu zwykłego połączenia telefonicznego. Duże możliwości daje także możliwość automatycznego odbierania wiadomości SMS, co pozwala na proste i szybkie składanie raportów przez pracowników w terenie, które następnie trafiają bezpośrednio do systemu informatycznego w centrali i tam mogą być sprawdzane.
System Do Badań Ankietowych
2008.10.20Dla Centrum Badań Marketingowych TEST wdrożyliśmy system ankietowy, obejmujący cały cykl przeprowadzania badań typu "tajemniczy klient".
Program wspiera rekrutację pracowników, tzw. tajemniczych klientów, pozwala na przydzielanie im projektów i zadań, rozliczanie wykonanych zadań, a także pozwala na wypełnienie ankiet na temat wizyt w określonych placówkach. Jako ostatni etap, umożliwia udostępnienie zebranych informacji dla firmy zlecającej badanie.
Moduł pozwalający na przeprowadzanie badań ankietowych online umożliwia zarówno projektowanie ankiet, jak i ich wypełnianie przez ankieterów. Moduł pozwala również na wykorzystanie go jako moduł zewnętrzny, co umożliwia zastosowanie go również do innych rodzajów badań. Dzięki temu wykorzystany może być zarówno do badań telefonicznych, osobistych, jak i wykonywanych poprzez Internet - spełnia wszelkie wymogi stawiane systemom klasy CATI (Computer Aided Telephone Interviews), CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing) oraz CASI (Computer-Assisted Self-administered Interviewing).
Wdrożenie dedykowanego systemu zarządzania siecią pracowników
2008.09.29Dla Agencji Reklamowej AK Media wdrożyliśmy dedykowany system wspomagający zarządzanie ogólnopolską siecią kolporterów ulotek oraz rekrutację pracowników tymczasowych. System przygotowany został na autorskim silniku programowym Astcon EWA i wdrożony do użytku w firmie.
System Prezentacji Nieruchomości
2008.08.15Wykonaliśmy System Prezentacji Nieruchomości - Virtual Tour - dla Gdyńskiego Centrum Innowacji.
Wykonany przez nas system pozwala na graficzną prezentację lokali dostępnych w Pomorskim Parku Naukowo Technologicznym, dzięki czemu można błyskawicznie odnaleźć poszukiwaną firmę bądź ustalić jaka firma zajmuje dany lokal. System pozwala również na wyszukiwanie po nazwie firm mających swoją siedzibę w PPNT, a także na wyświetlenie ścieżki prowadzącej od wejścia do budynku aż do danego lokalu, ułatwiając dzięki temu odnalezienie biura firmy.
Przeglądając przestrzeń biurową można również napotkać "kamerki", pozwalające na obejrzenie w pełnym trójwymiarze wybranych miejsc w PPNT.
System zarządzany jest przy pomocy wygodnego w użyciu panelu administracyjnego, pozwalającego na bieżącą edycję danych o lokalach i publikowanie ich na stronie WWW.
Współpraca z Hotel Profit
2008.07.02Nawiązaliśmy współpracę z magazynem Hotel Profit. W serii artykułów specjaliści firmy Astcon z zakresu użyteczności wypowiadają się na temat stron internetowych polskich hoteli.
W pierwszym artykule "Pokaż hotel od dobrej strony" podjęto temat skuteczności marketingowej hotelowych serwisów WWW. Kolejne artykuły będą w bardziej szczegółowy sposób opisywać specyfikę promocji tej branży w Internecie.
Zapraszamy do zapoznania się artykułem na stronie 24 lipcowego numeru czasopisma.
Click-Tracking w ofercie Astcon
2008.06.10Dla naszego klienta wdrożyliśmy system Click-Tracking jako alternatywę dla badań eye-trackingowych. System Click-Tracking pozwala na śledzenie w jakich miejscach użytkownicy "klikają" na stronie. Jednocześnie śledzenie takie nie obciąża znacząco łącz użytkowników i jest dla nich niezauważalne.

Przykład Click-Trackingu w portalu internetowym.
Pomarańczowe obszary pokazują miejsca,
gdzie zliczono największą ilość "kliknięć".
Do ciekawostek zauważonych w czasie badań można zaliczyć fakt, że ponad 90% kliknięć ma miejsce na pierwszym ekranie przeglądarki. Jest to ekran jaki pokazuje się użytkownikowi tuż po załadowaniu strony WWW, zanim jeszcze użytkownik przewinie to okno w dół czy w bok (jeśli jest taka możliwość). Badania pokazują wyraźnie, że użytkownicy nie lubią przewijania - stosują je jedynie, gdy strona zawiera informacje, które bardzo ich interesują.
Click tracking to coraz popularniejsza metoda stosowana jako konkurencja dla badań eye trackingowych, ale także jako jej uzupełnienie. Pozyskane informacje pozwalają na sprawdzenie gdzie użytkownicy faktycznie "klikają" na stronie, nie zaś gdzie . Ponieważ badanie prowadzone jest niezauważalnie na rzeczywistych użytkownikach portalów WWW, grupa testowa może być nawet kilka tysięcy razy większa niż w przypadku Eye-trackingu, przy jednoczesnej pewności że sam fakt przeprowadzania badania nie ma żadnego wpływu na osiągnięte rezultaty.
szukasz podobnego rozwiązania dla swojej firmy? skontaktuj się z nami
Angielska wersja językowa Systemu Rekrutacyjnego KANDI
2008.04.21Wraz z kolejnymi dwoma wdrożeniami systemu Kandi udostępniliśmy angielską wersję językową systemu. Wiąże się to również z coraz większym zainteresowaniem naszym systemem jakie obserwujemy w zapytaniach ofertowych z zagranicy.
Rozbudowane zostały także funkcje przechowywania dokumentów w systemie i usprawnione zostało wyszukiwanie (funkcja fast-search). Znacznie zmodyfikowana została opcja udostępniania danych klientom, pozwalająca teraz na wygodne udostępnianie danych osobom trzecim.
- W chwili obecnej można śmiało powiedzieć, że System Rekrutacyjny Kandi naszego autorstwa jest najbardziej funkcjonalnym polskim systemem rekrutacyjnym - mówi Maciej Blajer z Astcon. - Liczne zmiany, poprawki i udogodnienia jakie w nim wprowadzamy pozwoliły nam stworzyć narzędzie które zdecydowanie wyprzedza wszelkie rozwiązania konkurencyjne. Do głównych zalet, pomijając łatwą obsługę, należy rozbudowany panel konfiguracyjny, pozwalający na duże możliwości skonfigurowania systemu przez jego użytkowników. Najlepszymi referencjami są jednak dla naszego programu bardzo pozytywne opinie użytkowników korzystających z niego na codzień.
szukasz systemu rekrutacyjnego dla swojej firmy? skontaktuj się z nami
Astcon wdraża porównywarkę cen
2008.02.13W dniu dzisiejszym zakończyliśmy wykonanie i wdrożenie porównywarki cen dla naszego klienta.
Porównywarka będzie częścią większego portalu, który zostanie uruchomiony w sieci Internet jeszcze w tym roku. Bogata funkcjonalność i szybkość działania to główne zalety wykonanego oprogramowania. W chwili obecnej trwają pracę nad pozostałymi częściami portalu.
W zarządzaniu produktami w porównywarce wykorzystaliśmy najnowsze zdobycze w dziedzinie algorytmów sztucznej inteligencji. Pozwalają one na inteligentne i automatyczne powiązywanie identycznych produktów, co wciąż jest jednym z największych problemów w tego typu oprogramowaniu.
szukasz podobnego rozwiązania dla swojej firmy? skontaktuj się z nami
Wdrożenie Sklepu Internetowego Asti!
2008.01.15Zakończyliśmy wdrożenie kolejnego sklepu internetowego dla naszego klienta - Huty Szkła Wrześniak Sp. z o.o. Sklep otrzymał całkowicie nową, atrakcyjną szatę graficzną, dostosowaną do specyfiki swej działalności.
Poszczególne elementy jak i funkcjonalność sklepu przystosowane zostały do tejże działalności, m.in. pojawiła się możliwość zamówienia wykonania zdobienia na szkle przy składaniu zamówienia. Dzięki wdrożeniu sklepu Huta Szkła mogła poszerzyć swoją działalność o rynek internetowy. Oparty o system Asti! sklep od kilku miesiący funkcjonuje w sieci pod adresem www.szklo-wrzesniak.pl. Elastyczność systemu oraz jego bogata funkcjonalność wspiera firmy pragnące sprzedawać przez Internet, bez względu na branżę.
"Wdrożyliśmy już sklepy w tak różnych branżach jak zabawki czy specjalistyczny osprzęt elektroniczny - mówi Maciej Blajer z Astcon. - Nasze oprogramowanie i wsparcie techniczne sprawiają, że bez względu na rodzaj działalności sklep Asti! z powodzeniem może być doskonałym uzupełnieniem każdy biznesu.
szukasz podobnego rozwiązania dla swojej firmy? skontaktuj się z nami