Tworzymy i wdrażamy skuteczne rozwiązania informatyczne.

Oprogramowanie na zamówienie

kompleksowo wspomagające firmy w zakresie oprogramowania niezbędnego do prowadzenia biznesu. Naszą specjalnością są systemy dedykowane, oprogramowanie tworzone na zamówienie. Świadczymy również szeroki wachlarz usług wspomagających naszych klientów w działalności w sieci Internet (hosting, kolokacja, domeny).

Systemy dedykowane

Tworzymy aplikacje na zamówienie oraz aplikacje internetowe. Tworzymy również oprogramowanie dla biznesu i administracji. Pisanie programów i pisanie aplikacji na zamówienie to nasza główna specjalizacja.

Tworzenie systemów i programów dla firm

. Oferujemy również kompleksową obsługę i opiekę nad serwerami, poczynając od doradztwa, poprzez wybór i zakup, aż do wdrożenia i opieki. Niektóre z naszych usług i produktów to system crm system rekrutacyjny kandi sklepy internetowe systemy dedykowane oprogramowanie do rekrutacji programy dla biznesu sklep internetowy systemy crm rozwiązania dla biznesu integracja systemów informatycznych. Polecamy tworzenie aplikacji dla firm.

Systemy na zamówienie.

Nasz zasięg obejmuje m.in. następujące miasta i województwa: Gdynia, Sopot, Gdańsk, Trójmiasto, Warszawa, Kraków, Katowice, Łódź, Wrocław, Poznań, Lublin, Rzeszów, Bydgoszcz, Toruń, Olsztyn, Kielce, Białystok, Opole, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Szczecin,Częstochowa,Radom,Sosnowiec,Kielce,Gliwice,Zabrze,Bytom,Bielsko-Biała,Elbląg,Tczew,pomorskie, śląsk, mazowieckie, małopolskie, zachodnio-pomorskie, śląskie, dolnośląskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie, łódzkie, opolskie, gdańskie, warszawskie, katowickie, świętokrzyskie, lubelskie, podkarpackie, poznańskie, krakowskie. Tworzenie oprogramowania dla firm.

Oprogramowanie dedykowane

Serwisy internetowe i portale internetowe. Tworzymy profesjonalne i dostosowane do potrzeb oprogramowanie na zamówienie. Wdrażamy oprogramowanie takie jak Finanse i Księgowość, Kadry i płace, Handel, Faktura i Kasa, Mała Księgowość, Środki Trwałe, E-deklaracje, Analizy Finansowe.
Najczęściej szukano: programy na zamówienie aplikacje na zamówienie oprogramowanie na zlecenie programy na zlecenie to oprogramowanie dla firm i programy dla firmy oraz systemy dla firm. Aplikacje dla firmy, oprogramowanie dla biznesu, programy dla biznesu to nasza oferta dla firm. System dla biznesu aplikacje dla biznesu oprogramowanie dedykowane programy dedykowane systemy dedykowane aplikacje dedykowane program na zamówienie program dla biznesu program dedykowane program dla firm program na zlecenie system na zamówienie system dla biznesu system dedykowane system dla firmy system na zlecenie
+ pokaż
O Astcon Case study - Intranet/Zarządzanie Pracownikami Case study - Intranet/CRM Case study - System sprzedażowo/zamówieniowy Dla prasy - 2011 Dla prasy - 2010 Dla prasy - 2009 Dla prasy - 2008 Dla prasy - 2007 Kontakt


Astcon Rozwiązania Informatyczne jest partnerem Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni



Zaufali nam:

Astcon Rozwiązania Informatyczne
al. Zwycięstwa 96/98
81-451 Gdynia

tel: 58 352 46 79
tel: 22 350 64 30
fax: 58 690 79 85
e-mail: astcon@astcon.pl

Informacje prasowe - rok 2009

Astcon sponsorem w konkursie Gdyński Biznesplan 2010

2009.12.11

W kolejnej edycji realizowanego w Gdyni konkursu Gdyński Biznesplan 2010 Astcon zasponsoruje nagrody dla 3 finalistów konkursu.

Zwycięzcy otrzymają od nas bezpłatny, 2-letni hosting swoich firmowych serwisów internetowych.

Więcej szczegółów pod adresem:
http://www.gdynia.pl/dla/przedsiebiorcow/6037_60652.html

Przedstawicielstwo w Warszawie

2009.11.16

W dniu 2009.11.16 otworzyliśmy przedstawicielstwo na Warszawę i województwo mazowieckie.

Otwarcie przedstawicielstwa w podwarszawskim Otwocku jest następnym krokiem systematycznie realizowanego przez nas planu rozwojowego firmy, zakładającego w kolejnych latach utworzenie sieci przedstawicielstw na całą Polskę.

Przedstawicielstwo zajmować się będzie obsługą sprzedaży dla nowych klientów firmy w rejonie woj. mazowieckiego, a także obsługą techniczną zlokalizowanych tam klientów. Przy głównej siedzibie w Gdyni pozostanie dział programistyczno-rozwojowy firmy.

Platforma rozliczeniowo-handlowa dla firmy Barter Trade

2009.10.26

Ukończyliśmy realizację platformy rozliczeniowo-handlowej dla firmy Barter Trade. Oprogramowanie wspomaga wyszukiwanie partnerów biznesowych i nawiązywanie kontaktów pomiędzy nimi, przy wykorzystaniu coraz bardziej popularnej formy płatności bezgotówkowych.

Zarówno od strony klientów jak i od strony administratora do dyspozycji został oddany wygodny panel. Od strony administratora umożliwia on zarządzanie transakcjami i kontami użytkowników. Użytkownikom zaś pozwala na bieżące monitorowanie stanu konta na platformie, zarządzanie danymi swojej firmie i wykonywanie transakcji.

W portalu nacisk został położony na przyspieszenie działania serwisu (w stosunku do wcześniejszej wersji), jak i na bezpieczeństwo umieszczonych w nim danych.

Nowe serwery i serwerownia

2009.09.07

Rozpoczęliśmy proces przenoszenia dotychczasowych kont hostingowych oraz serwerów do nowej serwerowni.

Do końca roku planowane jest przeniesienie wszystkich dotychczasowych klientów na serwery w nowej lokalizacji.

Nowa serwerownia zapewni nam łącza o przepustowości ponad 1Gb/s do większości sieci operatorskich oraz do punktów wymiany ruchu międzyoperatorskiego. Nowe serwery pozwolą na znaczne zwiększenie mocy obliczeniowej, pamięci i dostępności dysków twardych zarówno dla dotychczasowych jak i nowych klientów. Zmiany przebiegać będą w sposób możliwie jak najbardziej niezauważalny dla użytkowników.

Nowa serwerownia i serwery są wstępnym etapem przygotowania firmy do świadczenia szerszego zakresu nowych usług, a także powiększenia możliwości świadczenia dotychczasowych.

Wdrożenie systemu zarządzania pracownikami

2009.05.14

Zakończyliśmy realizację systemu zarządzania pracownikami dla naszego klienta. Wykonany system obsługuje cały zakres funkcji upraszczających pracę w firmie oraz pozwalających na uproszczenie wymiany informacji na lini dostawcy - firma klienci.

System pozwala na przechowywanie i przetwarzanie danych pracowników, a także kandydatów. Dla zarejestrowanych pracowników pozwala na zapisywanie i przechowywanie kart czasu pracy, oraz ich uzupełnianie poprzez wygodny w obsłudze panel.

Dodatkowo program umożliwia wygodne zarządzanie bazą pracowników i ich przydziałem do kontrahentów, wspierając jednocześnie tak niezbędne zagadnienia jak transport pracowników czy ubezpieczenie. Ze względu na złożoność realizacja została podzielona na kilka etapów które realizowane były kolejno po sobie.

Ze względu na międzynarodowy charakter firmy aplikacja obsługuje 4 wersje językowe. Znacznie rozbudowany został system uprawnień, pozwalający na przydział ról poszczególnym użytkownikom i dostęp wyłącznie do wyznaczonych funkcji. Funkcje raportowania umożliwione zostały przez rozbudowany mechanizm wydruków i wygenerowania danych zarówno bezpośrednio na drukarkę, jak i do plików PDF czy Excel.

Dla zapewnienia maksymalnego poziomu bezpieczeństwa i przesyłu danych program został zabezpieczony certyfikatem SSL.

System sprzedażowo-zamówieniowy

2009.04.05

Rozpoczęliśmy pracę nad dedykowanym systemem sprzedażowo-zamówieniowym dla polskiej firmy z branży HealthCare o międzynarodowym zasięgu.

Projekt przewiduje realizację serwisu internetowego spełniającego funkcje informacyjne jak i jednocześnie umożliwiającego obsługę zamówień składanych poprzez Internet.

Systemy sprzedażowo-zamówieniowe sprawdzają się doskonale w firmach o dużym wolumenie sprzedaży i dystrybucji na rynki ogólnopolskie a nawet zagraniczne. Systemy takie pozwalają na bieżące śledzenie i realizowanie zamówień od dostawców (zarówno od firm, jak i od osób prywatnych). Upraszczają jednocześnie kontakt z dostawcami i odbiorcami, często dzięki bezpośredniej integracji stanów magazynowych ze stanami kontrahentów.

Kolejne wdrożenia systemu Kandi

2009.03.29

W roku 2009 pozyskaliśmy kolejnych klientów z całej Polski korzystających w codziennej pracy z Systemu Rekrutacyjnego Kandi.

Wygoda obsługi jak i wysoka funkcjonalność systemu sprawiają że jest on bardzo popularny wśród programów tego typu.

System Kandi dystrybuowany jest zarówno w modelu sprzedaży SaaS(ASP) - w której program utrzymywany jest na naszych serwerach, jak i w standardowym modelu wdrożeniowo-sprzedażowym, w którym program instalowany jest na serwerach klienta. Dla klientów posiadających większe wymagania oferujemy również możliwość dostosowania programu do potrzeb firmy.

Astcon sponsorem Europejskiego Centrum Bajki im. Koziołka Matołka

2009.01.15

Astcon w kolejnym roku ponownie został oficjalnym partnerem i sponsorem Europejskiego Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie. ECB to unikatowy projekt nad którym patronat objęło między innymi Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Z chęcią wspieramy interesujące inicjatywy i jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy - mówi Maciej Blajer z firmy Astcon.

Celem Europejskiego Centrum Bajki (ECB) jest nauka poprzez zabawę. Projekt zakłada powstanie w Pacanowie wielofunkcyjnego obiektu dla dzieci mieszczącego: muzeum, bibliotekę z czytelnią, salę kinową i teatralną, pracownie-warsztaty, księgarnię, sklep z pamiątkami i kawiarnię. W otoczeniu budynku ma powstać ogród ekologiczny, kuźnia przypominająca sławnych kowali z bajki "Przygody Koziołka Matołka" i amfiteatr nad stawem.