Oprogramowanie na zamówienie
kompleksowo wspomagające firmy w zakresie oprogramowania niezbędnego do prowadzenia biznesu. Naszą specjalnością są systemy dedykowane, oprogramowanie tworzone na zamówienie. Świadczymy również szeroki wachlarz usług wspomagających naszych klientów w działalności w sieci Internet (hosting, kolokacja, domeny).Systemy dedykowane
Tworzymy aplikacje na zamówienie oraz aplikacje internetowe. Tworzymy również oprogramowanie dla biznesu i administracji. Pisanie programów i pisanie aplikacji na zamówienie to nasza główna specjalizacja.Tworzenie systemów i programów dla firm
. Oferujemy również kompleksową obsługę i opiekę nad serwerami, poczynając od doradztwa, poprzez wybór i zakup, aż do wdrożenia i opieki. Niektóre z naszych usług i produktów to system crm system rekrutacyjny kandi sklepy internetowe systemy dedykowane oprogramowanie do rekrutacji programy dla biznesu sklep internetowy systemy crm rozwiązania dla biznesu integracja systemów informatycznych. Polecamy tworzenie aplikacji dla firm.Systemy na zamówienie.
Nasz zasięg obejmuje m.in. następujące miasta i województwa: Gdynia, Sopot, Gdańsk, Trójmiasto, Warszawa, Kraków, Katowice, Łódź, Wrocław, Poznań, Lublin, Rzeszów, Bydgoszcz, Toruń, Olsztyn, Kielce, Białystok, Opole, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Szczecin,Częstochowa,Radom,Sosnowiec,Kielce,Gliwice,Zabrze,Bytom,Bielsko-Biała,Elbląg,Tczew,pomorskie, śląsk, mazowieckie, małopolskie, zachodnio-pomorskie, śląskie, dolnośląskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie, łódzkie, opolskie, gdańskie, warszawskie, katowickie, świętokrzyskie, lubelskie, podkarpackie, poznańskie, krakowskie. Tworzenie oprogramowania dla firm.Oprogramowanie dedykowane
Serwisy internetowe i portale internetowe. Tworzymy profesjonalne i dostosowane do potrzeb oprogramowanie na zamówienie. Wdrażamy oprogramowanie takie jak Finanse i Księgowość, Kadry i płace, Handel, Faktura i Kasa, Mała Księgowość, Środki Trwałe, E-deklaracje, Analizy Finansowe.Case study - system zarządzania pracownikami, wewnętrzny Intranet
Nasz klient, firma świadcząca usługi dla klientów biznesowych, posiada siedzibę w Warszawie, oraz kilka rozrzuconych po całej Polsce oddziałów, z których każdy zajmuje się wyznaczonym jej regionem. W wyszczególnionych regionach filie zajmują się obsługą sprzedaży i obsługą obecnych klientów firmy, każda z nich zatrudnia nawet do kilkuset pracowników, z których większość jest pracownikami sezonowymi, bądź pracującymi w niepełnym wymiarze pracy.
Głównym problemem przedsiębiorstwa jest komunikacja wewnątrz firmy. Ze względu na rozproszenie jednostek po całej Polsce, kierownictwu ciężko było uzyskać ogólne rozeznanie w aktualnie realizowanych dla klientów projektach. Wiązało się to z przesłaniem zapytania do kierowników oddziałów, i oczekiwaniem na odpowiedź w formie arkuszy kalkulacyjnych, które następnie trzeba było ze sobą połączyć, bo uzyskać syntetyczny wgląd w aktualną sytuację firmy. Kolejnym problemem była wysoka mobilność pracowników, którzy często przebywali poza oddziałami firmy, i problemem było pozyskanie od nich raportów z wykonanej pracy, które musieli składać kilka razy dziennie. Występowały problemy z komunikacją pomiędzy oddziałami.
Klientowi zaproponowaliśmy dedykowane rozwiązanie typu Intranet/Portal Korporacyjny, łączące w sobie cechy takich modułów jak:
- rekrutacja
- zarządzanie siecią pracowników
- fakturowanie
- system samoobsługi klienta
- kontakty z klientami
Pierwszy moduł (Rekrutacja) systemu dedykowanego, stworzonego specjalnie na potrzeby firmy, pozwolił na uproszczenie procesów związanych z rekrutacją. Poprzez formularz podłączony pod stronę internetową dane kandydatów do pracy trafiały bezpośrednio do centralnej bazy danych stworzonego przez nas systemu. W bazie tej kandydaci do pracy mogli być dowolnie przeszukiwani, usuwani jeśli nie spełniali kryteriów, lub wybierani jako potencjalni pracownicy. Dla zapewnienia zgodności z wymogami ustawowymi dotyczącymi ochrony danych osobowych, przekazaliśmy klientowi niezbędne informacje do rejestracji zbioru danych w GIODO (Generalny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych).
Moduł "Zarządzanie Siecią Pracowników" pozwolił na przechowywanie informacji o pracownikach, aktualnie realizowanych przez nich projektach, a także danych historycznych. W niedalekiej przyszłości pozwoli również na wykonanie kilkunastu przekrojowych raportów pozwalających kierownictwu firmy na szybkie uzyskanie zawsze aktualnej informacji bieżącej i historycznej. Raporty pozwolą na analizę sytuacji firmy pod kątem syntetycznym jak i analitycznym.
Moduł wzbogacony został o funkcję raportowania i kontaktu z pracownikami. Pracownicy mogą w trakcie pracy w terenie na bieżąco wysyłać wiadomości SMS z raportami do biura. Wiadomości te trafiają bezpośrednio do programu, gdzie przypisywane są do danego pracownika i realizowanego przez niego projektu, dzięki czemu łatwo można je odnaleźć. Funkcja SMS działa również w drugą stronę. Pracownicy biura mogą wysłać grupową wiadomość do wszystkich (lub wybranych) pracowników jednocześnie, dzięki czemu w prosty sposób mogą powiadomić ich o ważnych zdarzeniach, czy przekazać ważne dla całej firmy informacje.
Dla pracowników rozliczających projekty udostępniony został dział Fakturowanie. Umożliwił on podliczanie czasu pracy poświęconego na projekty w danym okresie czasu, oraz wystawienie faktury klientom, uwzględniając specyficzne wymagania klientów, np. co do czasu płatności faktury, oraz uwzględniając odpowiednie stawki i rabaty przypisane klientom. Ze względu na wymagania firmy uwzględniona została również możliwość wystawiania faktur Pro Forma. Moduł znacznie zautomatyzował proces comiesięcznego wystawiania faktur, a dzięki możliwości dostosowania wyglądu szablonu faktur pozwolił na zastosowanie w firmie tzw. kopert z okienkiem, skracając czas niezbędny na adresowanie listów.
Kolejnym wdrożonym modułem jest System Samoobsługi Klienta połączony z Systemem obsługi Kontaktów z klientami. Klienci biznesowi firmy mogą na bieżąco sprawdzić stan realizowanych dla nich projektów i pobrać wystawione im faktury z programu, Każdy klient dzięki przydzielonemu mu loginowi i haśle ma dostęp do danych swojej firmy. Może też sprawdzić aktualny stan rozliczeń, dzięki zintegrowanemu modułowi płatności. Również pracownicy firmy mogą sprawdzać i uzupełniać powyższe dane, a także uzyskać dostęp do raportów za wybrany okres czasu, uzyskując np. informację o wszystkich fakturach i wpłatach do klienta, lub też zbiorczo o obrotach za dany okres.
W aplikacji wprowadzono zaawansowany, autorski system bezpieczeństwa WAS, składający się z kilkunastu stopni bezpieczeństwa, zabezpieczających aplikację przed niepowołanym dostępem.
Z wersją demo systemu o zbliżonej funkcjonalności możesz zapoznać się także tutaj: www.systim.pl.
Jeśli jesteś zainteresowany realizacją podobnego systemu napisz na adres astcon@astcon.pl,
zadzwoń pod numer 58 352 46 79, lub skorzystaj z formularza kontaktowego.